Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 62! Sayangi Malaysiaku! Shop Now!

KITARAN HAID DALAM SEMINGGU

Kitaran haid yang normal tu macam mana? Ok jom tgk gambar atas ni. Dari hari pertama sampai hari ketujuh. Korg rasa (perempuan) korg mengalami perkara yang sama tak? ⠀

Period korg teratur tak? Korg (perempuan) kena tahu jugak ya, setiap antara korg kitaran haid nya berbeza tau, ikut hormon masing2, tapi korg boleh jadikan nya lebih stabil. Dgn apaaa? Haaaa

Tadaaa!! @collara.my lah cite dia! Bukan je untuk kasi u skin gebu gebu, tapiiiiii... nak bg u lagi sihat & cantik! Ada 12 khasiat yang kita highlight kan khas untuk para wanita di luar sana



Older post Newer post